reklama

Po oslave

Je skvelé, keď nejaká akcia dopadne tak, že si ju človek zapamätá na veľmi dlhý čas...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Problém je, ak si ju pamätá v negatívnom svetle a namiesto krásnych spomienok mu zostane v mysli len čierny mrak.

Po návrate zo spolužiakovej oslavy, sa krpček navečeral (na oslave toho veľa nepojedol, lebo sa bál, že by mu to zachutilo a zjedol by im tam všetko :-) ) Okolo polnoci som sa rozhodla následovať jeho príklad a tiež vliezť pod perinku, no hneď ako mi oči zaklipkali, ozval sa z detskej izby plač. Krpčekovi prišlo zle a z úst sa mu valil potok smradľavej vody. Prvá várka stihla zničiť perinu, vankúš, posteľ i časť koberca. Môj žalúdok sa po takomto pohľade tiež povrtel, ale roky cviku ho ustálili bez nehody :-) Prezliekla som ho, uložila do spálne a pustila sa napraviť galibu v detskej izbe. Trvalo mi to večnosť (v noci ten čas ide akosi pomalšie), ale v skutočnosti prešlo len 30 min... Spokojná som opäť vliezla pod perinu, ale vydržala som tam spočítať len 9 ovečiek, pretože scénar sa vzápätí zopakoval. Do rána som sa cvičila v rýchlom behu medzi kúpeľňou a spálňou, prezliekaní perín a krpčeka, v hľadaní vedier a papierových vreckoviek...Len čo slnko vykuklo a ja som už asi 23 -krát zdolala trasu spálňa - kúpeľňa - a späť, pričom krpček plakal od bolestí bruška, povedala som si DOSŤ! Ideme na pohotovosť. Ľahko sa povie, ťažie urobí...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže sme zakotvili v dedine Pánu Bohu za chrbtom, nezostávalo mi veľa možností ako dostať do cieľa. Ten ani nebol až tak veľmi ďaleko, stačilo zdolať 10 km tam a 10 km späť. Prvá možnosť - autobus a vlak odpadla. Trvala by príliš dlho (asi hodinu) a žalúdok krpčeka by ju asi nezniesol. Druhá možnosť - požiadať o pomoc suseda, aby nás tam zaviezol svojim autom , takisto stratila na platnosti, pretože jeho auto malo problém s výfukom a v tomto prípade by to asi nevydržal podvozok auta. Tretia možnosť - moje staručičké auto. Odhliadnuc od jeho "múch" (naštartuje, kedy ONO chce, skape, kedy ONO chce, rýchlosť mi dovolí preradiť len vtedy, kedy ONO chce...) mi dnes pripravilo menšie prekvapenie. Odišla batéria... :-( Teda, aby som neklamala, stále bola na svojom mieste, ale zmyslela si, že dnes, keďže je nedeľa, si dá voľno. Štvrtá možnosť - zavolať pohotovosť k nám domov bola zamietnutá, pretože nemajú sanitku a najbližšia sanitka je o 20km ďalej. Piata možnosť - taxík. Hurá!!! Podarilo sa, prišiel asi o 20min.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Konečne sme sa dostali tam, kde bolo treba. Požiadala som taxikára, aby ma počkal, pretože moje ekonomické znalosti mi našepkávali, že ma to bude stáť menej peňazí, ako keby som si neskôr zavolala iného. Pohotovosť by som v dnešný deň premenovala na "Čakačku", pretože doktorky nebolo. Zničený krpček zaspával v podrepe a ja som počítala minúty stojného...Po štvrťhodinke sme sa predsa len dočkali. Lekárka sa tvárila, ako keby sme ju vyrušili z niečoho VEĽMI dôležitého a nahodila výraz najväčšieho utrpenia. Na moju otázku, čo vlastne krpčekovi je, povedala: " Neviem." Pichli mu injekciu a so slovami, sledujte ho a keby to do 30min neprešlo, prídite opäť, som opustila ordináciu. Samozrejme, ľahšia o "pohotovostný poplatok". Cesta naspäť bola v pohode až do chvíle, keď sme zastali pred domom a taxikár si vypýtal sumu 870,-Sk. :-((((

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Doma opäť celý kolotoč pokračoval - kúpeľňa, spálňa, vyzliekanie, obliekanie... a aby mi nebolo ľúto, krpček dostal aj hnačku a teplotu.

Teraz hodinky ukazujú 19,23 a krpček zadriemal. Neviem, či má črevnú chrípku, či na oslave niečo zjedol, čo mu nezapasovalo, či sa neozýva slepé črevo ... Viem len jedno:

Máme za sebou deň BLBEC a hoci piatok 13-teho bol pred dvoma dňami, našiel si nás aj tak...len prezlečený za nedeľu :-(

Iveta Hampelová

Iveta Hampelová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj život začal krikom. Množstvom svetla, ľudí v bielych plášťoch, zhonom a bolesťou. Môj prvý pohľad na svet, môj prvý nádych a moje prvé odlúčenie od matky.Môj život začal úsmevom. Pocitom úľavy, radosti a pokoja. Láskou.Môj život sa stal mojim životom.Môj život začal... ...a môj život pokračuje...Dnes viem, že najkrajšie zo všetkého je žiť, a ja milujem život. Môj život už má svoj začiatok......ale môj život ešte nemá koniec... Zoznam autorových rubrík:  Detský svetKeď život bolíStratené láskySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu