reklama

Koniec

Básnička zo šuflíčka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcem to ukončiť, dať bodku za všetkým, čo si ty:slová, ktoré nemajú zmysel, ruky, čo necítia teplo srdca, telefonáty nespočítateľných čísel i bozky na priateľské líca.  Koľko bolo dní, čo sama mestom túlala som sa, koľko bolo nocí, keď slzy samoty gúľali sa dolu tvárou k suchým perám, čo nepoznali bozky vášne... Vyprahnutá studňa, čierny kňaz, čo vodu káže...    Jedna ruka druhú hľadá po studených klávesách,ako mačky hravo skáču po zlámaných kolesách, tóny vlievajúce sa v melódiu vzťahu zabudli na harmóniu.  Žiaden rytmus, tonalita, tempo chýba, dynamika, bez empatie ľady tvoria mosty medzi hviezdami, spoznávaš sa, drahý Mojko? Zahrávaš sa so snami.  To všetko si ty a ja za vetou bodku chcem dať, žiadnu čiarku, otáznik, lepšie bude pre nás oboch, keď budeš len záhradník. 

Iveta Hampelová

Iveta Hampelová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj život začal krikom. Množstvom svetla, ľudí v bielych plášťoch, zhonom a bolesťou. Môj prvý pohľad na svet, môj prvý nádych a moje prvé odlúčenie od matky.Môj život začal úsmevom. Pocitom úľavy, radosti a pokoja. Láskou.Môj život sa stal mojim životom.Môj život začal... ...a môj život pokračuje...Dnes viem, že najkrajšie zo všetkého je žiť, a ja milujem život. Môj život už má svoj začiatok......ale môj život ešte nemá koniec... Zoznam autorových rubrík:  Detský svetKeď život bolíStratené láskySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu