reklama

Štvorlístok

Básnička zo šuflíčka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niekedy sa človek cíti sám, niekedy je jeden mnoho, štvorlístok ti na dlaň dám, pre šťastie, nech vieš, od koho. Pozri na mňa, láskou horím, ku tebe chcem bežať v diaľ, nechaj padnúť slzu slanú, zmočí pôdu, kde si stál. Tak vráť sa, vráť a nezabúdaj, bosorka ťa urieka,nenič krásu, ticho dúfaj, že vytiahneš ma z klobúka.

Iveta Hampelová

Iveta Hampelová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj život začal krikom. Množstvom svetla, ľudí v bielych plášťoch, zhonom a bolesťou. Môj prvý pohľad na svet, môj prvý nádych a moje prvé odlúčenie od matky.Môj život začal úsmevom. Pocitom úľavy, radosti a pokoja. Láskou.Môj život sa stal mojim životom.Môj život začal... ...a môj život pokračuje...Dnes viem, že najkrajšie zo všetkého je žiť, a ja milujem život. Môj život už má svoj začiatok......ale môj život ešte nemá koniec... Zoznam autorových rubrík:  Detský svetKeď život bolíStratené láskySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu