reklama

Štyri roky lásky

Básnička zo šuflíčka 1998

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aj keď už nič nie je ako bývalo, aj keď naše cesty rozplietli sa, ver, že slnko, ktoré dneska svietilo, zajtra na oblohe opäť rozžiari sa. Na rozlúčku ústa riekli len pár viet, oči naposledy pohladili tvár, ruky, ktoré objímali celý svet odišli, stratiac kľúčik od tých brán, čo v tajných chodbách verne lásku strážili, kde vôňa tela rozpila sa do diali, slová stíchli, kroky v duši dozneli a Ty žiť musíš, hoci pomaly. A aj keď Valentín už nie je pre nás dvoch, svoju lásku ďalej stráž, no už len v snoch,maj rád a nenáviď, miluj, ale nezabúdaj, no vedz, že miesto v mojom srdci od dnes nehľadaj...

Iveta Hampelová

Iveta Hampelová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj život začal krikom. Množstvom svetla, ľudí v bielych plášťoch, zhonom a bolesťou. Môj prvý pohľad na svet, môj prvý nádych a moje prvé odlúčenie od matky.Môj život začal úsmevom. Pocitom úľavy, radosti a pokoja. Láskou.Môj život sa stal mojim životom.Môj život začal... ...a môj život pokračuje...Dnes viem, že najkrajšie zo všetkého je žiť, a ja milujem život. Môj život už má svoj začiatok......ale môj život ešte nemá koniec... Zoznam autorových rubrík:  Detský svetKeď život bolíStratené láskySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu