reklama

Depresia básne

Básnička zo šuflíčka 1995

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nenávidím sveta bôľne chvíle, ktoré zraňujú, ako had sa do srdca mi klzko s britvou vpíjajú. Sama v tomto svete ľudí hľadám pomoc, záchranu, zloba, vrava, krik mi múti dušu moju stýranú.Prečo v slzách žiť ja musím, tmu si volať do domu, umárajúc seba samu smrť volať sťa záchranu? Nepomôžu lieky, maste - rany moje krvavé otvorené zostať musiav peklo ľudstva volané.

Iveta Hampelová

Iveta Hampelová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj život začal krikom. Množstvom svetla, ľudí v bielych plášťoch, zhonom a bolesťou. Môj prvý pohľad na svet, môj prvý nádych a moje prvé odlúčenie od matky.Môj život začal úsmevom. Pocitom úľavy, radosti a pokoja. Láskou.Môj život sa stal mojim životom.Môj život začal... ...a môj život pokračuje...Dnes viem, že najkrajšie zo všetkého je žiť, a ja milujem život. Môj život už má svoj začiatok......ale môj život ešte nemá koniec... Zoznam autorových rubrík:  Detský svetKeď život bolíStratené láskySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu