reklama

Stratená identita

básnička zo šuflíčka 1995

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Všetka láska sveta zrazu stratila sa kamsi v diaľ a ja sama ostala som krutým slzám napospas. Vôkol mňa stá čiernych tvárí dívajú sa s úškľabom, trhajú mi z duše kúsky, smejúc sa mi všetkým snom. Vesmír ako dravá rieka všetko živé pohltá, samo svetlo zmizlo kdesi, ostala len hustá tma. Ľudia boží, kde ste všetci? Pomôžte mi, prosím vás... Nedovoľte zahynúť mi, smrť je predsa v každom z nás. Pohľady sú vaše prázdne, nechápete srdca hlas, ženiete sa kamsi v diaľku, nevidiac ten strmý zráz. Vidíte len sami seba, vaše chúťky, rozkoše,za bohatstvo chcete vraždiť, pre peniaze žijete. Kde je vaša čistá láska, úprimnosť či chápanie, kde sú roky mieru skryté a kde úcta, snívanie? Túžili sme predsa všetci spolu kráčať každý deň v ústrety novému svetu, kde znie iba šťastný smiech. Držali sa ruka v ruke, sľúbili si pokoj len, bola to len pekná torta, z ktorej dobrý bol len krém.Pozerám sa na vás všetkých, v očiach majúc otázku - prečo, ľudia moji milí, zabudli ste na lásku?

Iveta Hampelová

Iveta Hampelová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj život začal krikom. Množstvom svetla, ľudí v bielych plášťoch, zhonom a bolesťou. Môj prvý pohľad na svet, môj prvý nádych a moje prvé odlúčenie od matky.Môj život začal úsmevom. Pocitom úľavy, radosti a pokoja. Láskou.Môj život sa stal mojim životom.Môj život začal... ...a môj život pokračuje...Dnes viem, že najkrajšie zo všetkého je žiť, a ja milujem život. Môj život už má svoj začiatok......ale môj život ešte nemá koniec... Zoznam autorových rubrík:  Detský svetKeď život bolíStratené láskySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu